Visarea ursitului în Joia Mare🌙Ritualuri creștine

Salut! Presupun că ești aici pentru că vrei să îți găsești sufletul pereche. 😍

Dar nu oricum, ci cu ajutorul unei tradiții vechi de când lumea: visarea ursitului în Joia Mare. 🙏
Joia Mare este considerată o zi binefăcătoare pentru morți, dar și pentru cei vii care își doresc să își afle soarta în dragoste. 💕

Ce înseamnă asta? 
Păi, dacă ești fată nemăritată și visezi la un prinț pe cal alb (sau pe motocicletă), trebuie să faci niște pași magici și să respecți niște ritualuri creștine deosebit de triste: 
  • ⛪Să te duci la biserică și să asculți cele 12 Evanghelii care povestesc despre suferințele lui Iisus 
Dacă vrei, ascultând Denia celor 12 Evanghelii, poți și să aprinzi 12 lumânări. Se spune că aceste lumânări au puteri deosebite. 

  • Să ai la tine o sfoară albă și să faci câte un nod pe ea după fiecare evanghelie, șoptind numele băiatului care îți face inima să bată mai tare  💓 - dacă-l știi, dar, în mod normal de asta mergi la biserică în Joia Mare, ca să îți afli ursitul 
  • Să îți pui sfoara sub pernă și să te bagi în pat fără să spui nimic nimănui, sperând că îți vei visa ursitul în noaptea aceea 🌙
Și gata! A doua zi te vei trezi cu un zâmbet pe buze și cu o imagine clară a celui care îți este sortit. 😊
Nu-i așa că sună tentant? 
Ce zici, te încumeți să încerci? 😉
Mai-mai că aș încerca și eu, dacă n-aș trăi în pădure. 
 


Mulțumesc pentru vizita ta și pentru că ai citit până la capăt, independent de religiile noastre. 
Apreciez că ești un om bun. 

Cărțile mele sunt disponibile online și dacă te adresezi unei librării, librarul poate comanda cartea dorită de tine. Acest lucru este valabil pentru orice carte publicată vreodată, nu doar pentru ale mele.

😊 Dacă ești interesat, aici ai linkuri directe la cărțile mele 📖: 
📷 Credit fotografii: PngTree 
🎥 Credit audio, videouri: Pixabay.com 

🤝Disclaimer: Unele dintre linkurile de mai sus pot fi linkuri de afiliat. Acest lucru înseamnă că dacă faci o achiziție prin aceste linkuri, eu voi primi un mic comision fără niciun cost suplimentar pentru tine. 
🙏Mulțumesc pentru sprijinul și înțelegerea ta.

Domnul să te binecuvânteze și să aibă în paza Lui în orice moment. 
desen isus zambind cruce si inima

Hai și pe platformele și rețelele sociale dedicate acestor mesaje creștine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că vrei să-ți spui părerea creștinească. 🕊️
Mă bucur că ți-a plăcut ceea ce ai citit. 🙌
Mi-a luat mult timp și efort să-mi organizez gândurile și să le exprim într-un mod cât de cât coerent. 😌
Domnul să te aibă mereu în pază! 🙌