Ce să nu faci în Săptămâna Luminată

Tu ce faci în Săptămâna Luminată? 

Săptămâna Luminată este o săptămână de veselie, râsete și liniște: în această săptămână, ne bucurăm de darul Învierii și ne distrăm cu cei dragi. 
Nu ne mai gândim la probleme, ci la fericire. 
Glumim, cântăm și ne relaxăm. 
Săptămâna Luminată este ca o vacanță prelungită, dar mai frumoasă și mai spirituală.

Psaltirea rămâne închisă

În această săptămână, nu deschidem cartea psalmilor, care este o carte de rugăciune și de plângere pentru păcate. 
Nu este momentul să ne plângem de milă, ci să ne bucurăm de minunea Învierii. Să lăsăm lacrimile pentru altă dată și să cântăm cu glas tare: 
„Hristos a înviat!”
Parastasele sunt amânate

În această săptămână, nu ne mai rugăm pentru cei adormiți în Domnul. Nu-i uităm, dar nici nu-i plângem. Credem că în această săptămână, porțile Raiului și ale iertării se deschid pentru toate sufletele și că slujba Învierii le aduce alinare. Să le dăm pace și să ne bucurăm pentru ei.
 
Metaniile sunt înlocuite

În această săptămână, nu ne mai plecăm la pământ, care este gest de pocăință și de smerenie. Ne-am pocăit destul în Postul Mare și ne-am smerit cât am putut. Acum ne ridicăm capul și ne închinăm cu respect și recunoștință Celui care a înviat pentru noi.

Lucrul este oprit

În această săptămână, nu mai muncim la câmp sau în casă. Nu este vremea să ne îngrijorăm de recoltă sau de curățenie. 
Dacă lucrăm prea mult, riscăm să aducem asupra casei nenorocul, seceta și dăunătorii în livezi. Sau mai rău, să ne enervăm pe cei dragi. 
Mai bine să petrecem timpul cu familia și cu prietenii, să povestim, să râdem și să ne distrăm. 

Carnea este evitată

În această săptămână, Biserica ne dă voie să mâncăm de dulce și pește, dar nu și carne. 
Nu este o pedeapsă, ci o amintire. 
Ne amintim de postul pe care l-am ținut înainte de Paști și de curația sufletească pe care am dobândit-o.

Și dacă tot suntem cuminți, poate mai slăbim și câteva kilograme.


Disclaimer
Acest material a fost făcut pentru divertisment și nu vrea să jignească sau să rănească sentimentele nimănui. Săptămâna Luminată este o săptămână sfântă și trebuie să ne comportăm creștinește. 




Mulțumesc pentru vizită și pentru că ai citit până la capăt. 
Apreciez că ești un om bun. 

Cărțile mele sunt disponibile online și dacă te adresezi unei librării, librarul poate comanda cartea dorită de tine. Acest lucru este valabil pentru orice carte publicată vreodată, nu doar pentru ale mele.

😊 Dacă ești interesat, aici ai linkuri directe la cărțile mele 📖: 
📷 Credit fotografii: PngTree 
🎥 Credit audio, videouri: Pixabay.com 

🤝Disclaimer: Unele dintre linkurile de mai sus pot fi linkuri de afiliat. Acest lucru înseamnă că dacă faci o achiziție prin aceste linkuri, eu voi primi un mic comision fără niciun cost suplimentar pentru tine. 
🙏Mulțumesc pentru sprijinul și înțelegerea ta.

Domnul să te binecuvânteze și să aibă în paza Lui în orice moment. 
desen isus zambind cruce si inima

Hai și pe platformele și rețelele sociale dedicate acestor mesaje creștine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că vrei să-ți spui părerea creștinească. 🕊️
Mă bucur că ți-a plăcut ceea ce ai citit. 🙌
Mi-a luat mult timp și efort să-mi organizez gândurile și să le exprim într-un mod cât de cât coerent. 😌
Domnul să te aibă mereu în pază! 🙌