Rugăciune de dimineață pentru sănătate



Rugăciune de dimineață pentru sănătate și de recunoștință

Doamne, îți mulțumesc pentru această nouă zi pe care mi-ai dăruit-o. 
Îți mulțumesc pentru viața mea, pentru familia mea, pentru prietenii mei și pentru toate binecuvântările tale. 
Îți mulțumesc pentru că ești cu mine în fiecare moment și îmi dai putere, pace și bucurie. 
Îți mulțumesc pentru că mă iubești necondiționat și mă accepți așa cum sunt.

Doamne, îți încredințez ziua de azi și tot ce voi face în ea. 
Te rog să-mi călăuzești pașii și să-mi luminezi mintea. 
Te rog să-mi deschizi ochii să văd frumusețea creației tale și să-mi deschizi urechile să aud glasul tău. Te rog să-mi deschizi inima să iubesc pe cei din jurul meu și să-mi deschizi mâinile să slujesc celor nevoiași.

Doamne, te rog să mă aperi de orice rău și ispită. 
Te rog să mă ierți de orice greșeală și păcat. 
Te rog să mă vindeci de orice rană și boală. 
Te rog să mă umpli de Duhul tău Sfânt și de darurile tale. 
Te rog să-mi împlinești dorințele după voia ta.

Doamne, îți dau slavă și laudă pentru tot ce ești și tot ce faci. 
Tu ești Dumnezeul meu și Tatăl meu. 
Tu ești Mântuitorul meu și Prietenul meu. 
Tu ești Domnul meu și Regele meu. 
Tu ești totul pentru mine și nu am nevoie de nimic altceva.

Doamne, te iubesc cu toată ființa mea și îți închin viața mea. 
Fie ca numele tău să fie glorificat în tot ce voi spune și voi face astăzi. 
Fie ca voia ta să se facă în viața mea și în lumea aceasta. 
Fie ca împărăția ta să vină și dreptatea ta să domnească.

Doamne, ascultă rugăciunea mea și răspunde-mi după bunătatea ta. 
Amin. 

Aceasta a fost o Rugăciune de dimineață pentru sănătate și de recunoștință, laudă și mulțumire. 

Mulțumesc pentru vizită și pentru că ai citit până la capăt. 
Apreciez că ești un om bun. 

Cărțile mele sunt disponibile online și dacă te adresezi unei librării, librarul poate comanda cartea dorită de tine. Acest lucru este valabil pentru orice carte publicată vreodată, nu doar pentru ale mele.

😊 Dacă ești interesat, aici ai linkuri directe la cărțile mele 📖: 
📷 Credit fotografii: PngTree 
🎥 Credit audio, videouri: Pixabay.com 

🤝Disclaimer: Unele dintre linkurile de mai sus pot fi linkuri de afiliat. Acest lucru înseamnă că dacă faci o achiziție prin aceste linkuri, eu voi primi un mic comision fără niciun cost suplimentar pentru tine. 
🙏Mulțumesc pentru sprijinul și înțelegerea ta.

Domnul să te binecuvânteze și să aibă în paza Lui în orice moment. 
desen isus zambind cruce si inima

Hai și pe platformele și rețelele sociale dedicate acestor mesaje creștine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Îți mulțumesc că vrei să-ți spui părerea creștinească. 🕊️
Mă bucur că ți-a plăcut ceea ce ai citit. 🙌
Mi-a luat mult timp și efort să-mi organizez gândurile și să le exprim într-un mod cât de cât coerent. 😌
Domnul să te aibă mereu în pază! 🙌